Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Розрахункова робота
Предмет:
Об’єктно-орієнтоване програмування
Група:
КН-30

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Національний університет «Львівська політехніка» Кафедра АСУ Розрахункова робота з курсу “Об'єктно орієнтоване програмування” Варіант 24 Тема Створення проекту з елементами графіки” ЗАВДАННЯ: Створити проект Delphi для побудови рухомих графічних зображень. Основні елементи зображення розглядати як об’єкти класів, які необхідно ввести та описати. Рух або зміну об’єктів реалізувати за допомогою відповідних методів класів. Рух більшості об’єктів здійснюється зліва направо, а тоді повторюється або змінює напрямок. Програма має реагувати на керуючі клавіші: 1) для видачі підказки; 2) для зупинки (паузи) та продовження руху; 3) старт із початкового стану; 4) збільшення-зменшення об’єкта; 5) уповільнення-прискорення руху; 6) завершення програми. Примітка. Опис класів та реалізацію методів виконати в окремому програмному модулі. Індивідуальне завдання: Кулька надувається та лопає. Аналіз методів та алгоритмув виконнання завдання У даної задачі є безліч методів рішення. Проце свідчить навіть те що є безліч варіантів створення зображення кульки а саме її побудова чи прив’язки розмірів або координат. Хоча побудова класу не залежить від зовнішнього предствалення даних які містяться в класі оскільки воно формується реалізацією тих чи інших класів завданням яких є відображення інформації об’єкту. У моєму випадку інформація яка зберігається – кулька. Основою для побудови кульки я взяв координати її центру та кількість вуглекислого газу який міститься у ній (що еквівалентно радіусу кульки).Кульку зообразив разам із ниткою якою завязано «отвір» у кулі Таким чином малювання здійснюється викликом відповідних методів. Для створення ефекту рухомості , або іншими словами анімації я використовую клас таймера TTimer і призначаю події OnTimer функцію Animate. Саме ця функція забезпечуэ зміну параметрів класу ,в ній відбувається механізм анімування. Отже з кожним тіком таймера буде викликана функція Animate . Однією з особливостей класу є те шо виконнання анімації залежить тільки від таймера і без нього зображення не поворухнеться. Виклик цієї функції провокує перемаьовку вікна (оновлення вмісту),що в свою чергу викликає функцію Draw; Опис класів та об’єктів В програмі створено два нові класи : TMyBallon,TMyLine оскільки зображення кулі я поділив на Дві частини – це сама куля і власне шнурок яким вона зав’язана. -Клас TMyLine Поля: -x,y –координати точки вузла; -Сan- графічний контекст об’єкта на якому ми малюємо наше зображення; -L -довжина лінії; Методи: -Create -Створення об’єкту -Draw -процедура мальвання обэкту; -Клас TMyBallon Поля: -Broken- ознака того що кулька знищилась -doBoom- ознака що тепер на екран виводиться знищення кульки -effect –тривалість ефекту лопання - x,y- координати середини кульки -CurCo2- вміст Со2 у кулі що дає змогу зразу ж розглядати СurCo2 як радіус кулі; -Can- графічний контекст фікна на якому буде відображатись анімація -Shnyrok: об’єкт-шнурок котрий завязує кулю; Методи Сreate- створення об’єкту Кулька BooM – процедура зображення лопання кульки RotatePoint-поворот точки на заданий кут відносно (0,0) Move – переміщення кулі на заданий крок по x,y CO2(Co2:double)- зміна вмісту вуглекислого газу у кульціна приріст(+/-) Draw –зображення кульки Текст Програми ------------ MyBallonAnimation.dpr ----------- program MyBallonAnimation; uses Forms, MainForm in 'MainForm.pas' {Main}, MyBallon in 'MyBallon.pas'; {$R *.res} begin Application.Initialize; Application.CreateForm(TMain, Main); Application.Run; end. ---------------- MainForm.pas ---------------- unit MainForm; interface uses Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms, Dialogs,ExtCtrls,MyBallon,Math; type TMain = class(TForm) procedure FormCreate(Sender:...
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини